Jānis Indāns

lv
Report to editor

Collections (2)

Works: Author (9); Artist (1); Person of reception (1)

Photos: Person in photo(5)

NameJānis Indāns
Linkhttps://www.facebook.com/janis.indans
SummaryJānis Indāns (1981) – latviešu dzejnieks, fotogrāfs, strādājis arī kā maketētājs-datorgrafiķis. Mācījies Ikšķiles vidusskolā (līdz 1995. gadam), Rīgas 3. vidusskolā, LU Filoloģijas fakultātes bibliotēkzinātņu nodaļā (1999-2000), LKA Kultūras teorijas nodaļā (2000-2002). Bijis dzejnieku apvienības "Brālība A" un Rīgas Jauno literātu apvienības (RJLA) biedrs. Sarakstījis dzejas krājumu "Mīla saraus mūs gabalos" (2003).
Personal informationMāte – Anna Indāne, skolotāja. Tēvs – Ernests Indāns, meliorators.
Work

Pirmā publikācija

1996.18.V.: dzejas kopa laikrakstā “Ogres Vēstis”.

Dzejas krājumi

2003: “Mīla saraus mūs gabalos” (RJLA).

Indāna dzejoļi atdzejoti krievu valodā, vairāki dzejoļi izmantoti mūzikas grupu “Kartāga” un “Latvijas gāze” dziesmu tekstos.

Occupationspoet
Birth time/place09.07.1981
Ogre
Ogre, Ogres novads
EducationRīgas 3. vidusskola
Grēcinieku iela 10, Rīga
Grēcinieku iela 10, Rīga, LV-1050
Mācījies Rīgas 3. vidusskolā.

Unknown – 1995 (Date is approximate)
Ikšķiles vidusskola
Ikšķile
Ikšķile, Ikšķiles novads
Mācījies Ikšķiles vidusskolā.

1999 – 2000
University of Latvia
Visvalža iela 4a, Rīga
Visvalža iela 4A, Rīga, LV-1050
Studējis LU Filoloģijas fakultātes bibliotēkzinātņu nodaļā.

2000 – 2002
Latvian Academy of Culture
Ludzas iela 24, Rīga
Ludzas iela 24, Rīga, LV-1003
Studējis LKA Kultūras teorijas nodaļā.

Map legend





Showing 1-5 of 5 items.
#LocationDateTypeType of place
  
1Ogre
(Ogre, Ogres novads)
09.07.1981Birth time/placeCity
2Ikšķile
(Ikšķile, Ikšķiles novads)
1995EducationCity
3Grēcinieku iela 10, Rīga
(Grēcinieku iela 10, Rīga, LV-1050)
(Not set)EducationBuilding, house
4Visvalža iela 4a, Rīga
(Visvalža iela 4A, Rīga, LV-1050)
1999 - 2000EducationBuilding, house
5Ludzas iela 24, Rīga
(Ludzas iela 24, Rīga, LV-1003)
2000 - 2002EducationBuilding, house

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies. Read more.